با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ تلاش آموزش و پرورش برای حرفه‌آموزی و ادامه تحصیل زندانیان
زیارت عاشورا

فانی

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جریان امضای تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها اظهار داشت: باید به دنبال اصلاح رفتار زندانیان باشیم و یکی از حلقه‌های موثر تعلیم و تربیت و نقش آموزش و پرورش است.

به نقل ازتسنیم:علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جریان امضای تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها اظهار داشت: باید به دنبال اصلاح رفتار زندانیان باشیم و یکی از حلقه‌های موثر تعلیم و تربیت و نقش آموزش و پرورش است.

وی افزود: در این تفاهمنامه به دنبال آن بودیم تا آنجایی که از عهده آموزش و پرورش برمی‌آید برای ادامه تحصیل زندانیان، رسیدگی به خانواده زندانیان و پر کردن اوقات فراغت زندانیان گام‌هایی را برداریم.

فانی بیان کرد: یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش در دولت یازدهم توسعه مشارکت‌هاست و تفاهمنامه با سازمان زندان‌ها بیست و دومین تفاهمنامه‌ای است که آموزش و پرورش با دستگاه‌های دیگر امضا می‌کند. ادامه تحصیل، سواد و آگاهی افراد می‌تواند در کاهش تخلفات موثر باشد به همین دلیل حرفه‌آموزی زندانیان مهم است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی از این حرفه‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش است و بخشی به عهده سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که امیدواریم بتوانیم در حرفه‌آموزی زندانیان اقداماتی انجام دهیم.فرزندان زندانیان نیز به مشاوره‌های تربیتی، تحصیلی و آموزشی نیاز دارند که معاونت فرهنگی آموزش و پرورش می‌تواند نسبت به خدمات مشاوره‌ای به خانواده زندانیان کمک کند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 مرداد 1394برچسب:, | 23:42 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |